onsdag den 16. marts 2016

Dag 36 - Afsted mod Danmark!

Hi friends and family!

I am in transit at Barbados airport - Grantley Adams International Airport - just landed from St. Vincent.

Tonight off for Manchester - around 10 hours flight - then 2 hours waiting and final off for dear Copenhagen. Landing friday morning.




It is very hot at the airport.

Taking a taxi to lokal beach near airport - tooooo hot!

I will have to get my vinter dress on to night to be ready for European weather!

I am in many ways looking forward to come back to Denmark!

35 days doing my Caribien adventure on a sailing boat named Sunchaser has ended!
Thanks skipper Søren and Birgit!

Dont Dream it just do it!

I have a few more dreams coming up to do the next couple of years!
Well first I look forward to the sooooon coming spring!


I øvrigt var jeg oppe ved 6 tiden.

Pakkede det sidste og fik morgenmad.
Søren sejlede mig ind til stranden i gummibåden.

Jeg havde en aftale med en lokal om at hente mig ved stranden kl. 7.
Havde beregnet god tid. Skulle først flyve kl 9.45.
Køreturen til  lufthavnen ville kun tage ca. 20 min i bil.

Men desværre kom min kontakt ikke!



Jeg gik så op til vejen ind mod Kingstown!
Ubs morgentrafik! Ingen minitaxa standsede - alle fyldte!

Tiden gik - den var nu henad 7.45. En lokal der også ventede foreslog at vi kørte udad til vendepladsen - og så køre indad!

Det var smart!
Må lige sige at trafikken er vild generelt - det er bedst at lukke øjnene nogle gange!

Men jeg ankom til den meget lille lufthavn kl. ca. 9.....

Så nu kunne jeg slappe af!

Fik afleveret afrejse papiret til Immigration.
Min bagage kunne gå som håndbagage.......

Jeg har et billede hvor jeg flyver over bugten - Indian Bay og Blue Lagoon - skibet må være et sted dernede!




Link to my Face Book Album - Clik to see my comments!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar