onsdag den 16. marts 2016

Dag 35 - onsdag den 2. marts

My last afternoon at St Vincent!
This morning at the Capital - Kingstown

Now time for a nice kop of coffee and a nice cake....
Then back to Sunchaser for a swim......up early tomorrow 6.30 am for flight to Barbados!

Sidste dag på St. Vincent.

Om morgenen tog vi minibus ca. 30 min indtil hovedstaden Kingstown.


Det er altid noget vild kørsel med minibus.
Det stod på byvandring. Det er altid sjovt at se på de lokale markeder.



Dejlig lokal stemning!

Alt virkede meget lokalt.....



Der var ikke meget turistet over byen - ingen turist restauranter ligesom på vores "base" på øen Bequia. Det er ikke her lystbådene ligger til - det er mere bugterne nord og syd for byen.
Vi havde aftalt at mødes på en lokale bar med besætningen på Grand Danois - Freddy, Lise og Nina.



Efter byturen tog vi minibus til Blue Lagoon syd for byen.

Ubs så var der en flot marina med restaurant og det hele!



Vi fik en dejlig Cafe Latte og chokolade kage...



Her var en dansk restauratør ansat - fælles bekendt af Lise og Søren.
De tilbyder også AirBaB værelse i deres nye hus.

Hjemturen til skibet valgte jeg at gå langs kysten.

Meget flot....




I vores bugt gik jeg hen en grill som jeg ville foreslå som spisested på min sidste aften.
Jeg kunne vinke ud til skibet - og Søren hentede mig i dinkyen.




Efterfølgende stod det på dejlig snorkling langs revet og den lille ø i bugten.

Se mine billeder og GoPro optagelser.

Vores 2 både lå jo tæt så der var tid til farvel drinks med Grand Danois - Freddy, Lise og Nina!



Restauratøren var også på besøg med sin søn.
Dejlig snak og om at bo på St. Vincent....
Ja, og Tvind har højskole på St. Vincent! De tilbyder AirBaB......

Efter spisning på Grand View Grill var det sengetid for mig på Sunchaser - sidste nat!


 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar